7 maj 09

Skrivet den 2009-05-07, klockan 09:15:39
Jag tror att jag håll på å knäckas!! Har så fruktansvärt ont i huvudet fortfarande, inget verkar vilja hjälpa. Har testat:
* alvedon
* orgasmatron mini
* sömn

Men de dunkar fortfarande. Fast nu i en lite mildrare grad, men ändå, kommer ju aldrig klara å gå till skolan såhär. Kröp till kojs 22 igår å gick upp nu, men ändå så har jag nog bara fått ihop ca 5 timmars sömn. De gick bara att inte sova.

Ska gå å klä på mej nu å kila iväg ill Apoteket när dom öppnar, se om de har nåt som kan hjälpa. Måste bli av med de här. För jag måste till skolan idag. Hämta ut tentan å köpa biljett. Tentan är väl inte livsviktigt kan ta de nästa vecka, men biljetterna äre sista dan för.

Å sen ere ju lektion, som blir väldigt jobbiga om man missar, visst jag kan be om anteckningar från nån annan, men de e alltid bäst att ha ens egna.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0