4 maj 09

Skrivet den 2009-05-04, klockan 09:23:08
Erik var lite smått förvirrad igår när jag kom in i sovrummet. När jag öppnade dörren å la mina saker på sängbordet så kastade han sej upp ur sängen å greppade mobilen i farten.
A: Vad har du ställt klockan på?
E: Kvart i elva va?
A: Ja de är den nu, men vad har du ställt den på?
E: Kvart i elva, eller är den halv tio?

Jag gav upp mitt frågande å gick runt å kollade istället.
E: Visst var den kvart i elva?
A: Ja, men det var inte de jag frågade.
E: Vad frågade du då?
A: Vad du ställt dit alarm på.

Sen vände han sej om. Jag gick tillbaka till min sida och la mej i sängen.
E: Då kan jag sova ett tag till då?
A: Ja.

Efter kanske en kvart eller något så rör jag lite på mej för att lägga mej till rätta, då han flyger upp igen å fångar mobilen i farten.
A: Vad gör du?
E: Jag skulle bara kolla.

Jises, han skrämmer mej! Jag tror han var lite rädd att försova sej. =P

Vad händer idag?
* Ska till skolan lite tidigare å skriva in mej på kursen å skriva ut lite papper
* Börja en ny kurs

Sen vet jag inte så mycket mer.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0