23 maj 09

Skrivet den 2009-05-23, klockan 10:33:49
När jag väl gick å la mej igår låg jag inte många minuter innan jag somnade.. Var ganska så trött då, med andra ord.. Vaknade till när Erik kom hem men jag tror jag lyckades somna om fort.

De e fint väder ute så idag blir de picknick. Vet bara inte vart vi ska ta vägen än. Eller jag har en plan. Får se vad Erik tycker. Gick nyss in på SMHI å de säger att det ska regna idag!! Noo, de tror jag inte på. Vi har ju fint här. Peppar, peppar.

Ska kila å kolla Eriks klocka så jagvet när han ska upp, då kan jag förbereda en del till dess.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0