2 maj 09

Skrivet den 2009-05-02, klockan 10:30:17
Skulle precis sätta ner fingrarna på tangentbordet då jag såg att jag hade besök - en myra! Hur tusan har den kommit in!?! Jag hoppas att han var ensam. Annars blire äckligt! Å då måste jag gå till KV, vilket jag helst inte vill. Men jag ska gå dit snart ändå. De måste fixa våra fönster å kranen. Kanske, ska höra med P om de e nåt vi måste fixa själva.

De röda prickarna har försvunnit under natten, tur de för som var inte vackra! Har drömt massa konstigt idag. Hörde även att de va nån som pratade inne i sovrummet å de var varken jag eller Erik så jag var jätteförvirrad. Sen kom jag på de, de va radion. =P

Dagen idag:
¤ tvätta
¤ städa HELA lägenheten

De ska vi roa oss med, väntar bara på att Erik ska vakna så ska vi sätta igång. Har skrivit lista på de som ska göras så att inget glöms bort.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0