18 maj 09

Skrivet den 2009-05-18, klockan 11:11:24
Vaknade upp 8 i morse, men jag slöt ögonen å somnade om till 10 då klockan ringde. De har blivit lite dålig sömn i helgen så de va så skönt att verkligen sova ut. Hade tänkt att ta en promenad nu på morronen, men jag vågade inte för jag har ont i mina benhinnor. Undra varför? Kan ju va pga helgens skoval..

Känner även att jag är öm i axeln där killen sprang in i mej igår. Fast de e inte så farligt, kan bara inte ligga på höger sida, men annars ere lugnt.

Ska ta å fixa iordning lite nu.

//Angelica


Känner två stycken födelsedagsbarn idag! Grattis till Emma å Eriks pappa!!
Känner även massa namnsdagsbarn också. Så grattis till Erik, Eriks pappa å alla andra!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0