14 maj 09

Skrivet den 2009-05-14, klockan 07:40:51
Fick mej nåra goda skratt igår när jag skulle sova. Som vanligt släckte jag lampan så lyfte Erik på huvudet.
E: Vart är den?
A: Vilken?
E: Den föll här!
A: Vad för något?
E: Dosan, den ska vara här. (Letar på täcket)
A: Äh, lägg dej ner å sov istället.
Han vänder sej om och säger sedan stött:
Skratta inte åt mej. Du svarar inte på frågan jag svarar på!

? De e ju lite svårt att inte skratta när han yrar så där.. =P

När nu ere dags att göra sej iordning, börjar bli lite bråttom. Ska gå om ca 20 minuter. Jo, jag tror ju att jag ska gå, för jag ska ner på stan efter skolan. Måste fixa lite saker.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0