13 maj 09

Skrivet den 2009-05-13, klockan 07:44:42
Jag hade tänkt att jag skulle titta på ESC igår, men de va så tråkigt att jag inte orkade så jag gick å la mej efter en stund istället. Fick ju reda på hure gick ändå. Stod ju i tidningen. Å Sverige gick vidare. Dock kommer jag inte kunna se finalen på lördag då de e sittning då. Men jag ska nog överleva.

Ska på studiebesök kl10 på resecentret idag. De har hunnit ganska så mycket så de ska bli kul å titta. Ska kanske ta med mej kameran å fortsätta dockumentera..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0