Skolan på en lördag

Skrivet den 2009-03-21, klockan 16:40:35
Va i skolan 9 å cykla där ifrån 16.. Är inte de duktigt? Jag tycker iaf att de e sjukt duktigt, för en lördag.. Fast vad skulle jag annars ha gjort? =P Kanske att jag fortsätter lite mer senare.. Nu måste jag få vila hjärnan, rensa den lite granna..

Om jag inte förtsätta idag så ska jag ju tillbaka till skolan i morron, så jag behöver inte ha dåligt samvete ifall jag skulle fastna i soffan..

Nu ska jag å Erik ut på en promenad, hörs sen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0