Planering av mitt liv

Skrivet den 2009-03-31, klockan 17:02:09
Idag råkade jag visst somna på föreläsningen.. Men de va så segt.. Han har samma röstläge, sitter helt stilla å är allmänt tråkigt å se på..Så jag kunde inte hjälpa de.. De går ju bra så länge jag antecknar, men nu hade jag inge å anteckna, så därför blev de som de blev.. =P

Vi slutade halv 12, men jag kom inte hem förns 15.. =P Först stannade vi kvar under lunchen för vi väntade på att lärarkorridoren skulle öppnas kl13, då satt läraren vi skulle prata med i möte, så vi fick vänta 30 minuter till.. Sen gick vi till henne å försökte få hjälp med våra liv..

Men jag var mer förvirrad när jag gick därifrån.. =S Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska inrikta mej på!! Men jag har suttit nu hemma å skrivit upp de kurser som jag vill läsa, men jag saknar fortfarande 35 hp.. Måste hitta något intressant å läsa.. Funderar på juridik, men de fanns inga kuliga kurser. Funderar även på ekonomi, inte för att jag gillar de, men de e en bra å ha kurs.. Kanske ska jag kolla vad arkitekthögskolan har att erbjuda..

Jaja, ska planera vidare

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0