Nära döden..

Skrivet den 2009-03-03, klockan 20:51:01
För en sekund så trodde inte jag att jag skulle komma hem idag utan hamna på NUS.. De va när jag å Jenny gick hem som de kom en cykel i full fart å skulle åka emellan oss.. Jag uppmärksammade inte de förän nån sekund innan å fick smått panik!! Å visste inte åt vilket håll jag skulle ta vägen.. Jag minns inte ens hur jag klarade mej. Stod jag kvar? Eller flyttade jag mej? 

Det jag inte förstår e varför han skulle köra emellan oss?!? Jag hade ju en meter på min yttersida, där kunde han ha åkt, samt att han kunde ha kört lite saktare..

Hade de varit jag så hade jag tagit de lugnt på snöunderlag, utan hjälm å plinga, när jag ser två personer gå på gångvägen.. Men eftersom han inte hade nån hjälm på sej så kan de inte ha vart nåt vättigt där inne som han va rädd om..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0