Middag + plugg =)

Skrivet den 2009-03-13, klockan 23:32:40
Har haft en väldigt trevlig kväll! Bjöd Jenny å Charlotta på middag samt en pluggkväll.. Kanske inte de roligaste att plugga på en fredagkväll, men ibland så måste man så ere bara..

De kom hit, fick även besök av Björn (han kunde inte motstå tacos) vi åt, å de såg lite nya saker på taco-bordet som; banan, äpple, honungsrostade jordnötter, för vissa var även guacamole en nyhet.. =P

Sen blev det även efterrätt, kladdkaka å sen vare dags att ta fram böckerna.. Vi satt nästan i tre timmar, lite imponerad faktiskt..  Men de var kul.. Blev som lite roligare å plugga tillsammans, känns inte lika tungt å..

När de hade gått så var jag tvungen att ta mej an disken.. De va ett jätteberg, har minskat det lite, tog inte allt för de får ändå inte plats i diskstället, så resten får bli i morron..

Nu ska jag varva ner lite innan jag ska gå å sova, ska väl upp vid nio i morron tror jag..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0