Melodifestivalen - FINAL

Skrivet den 2009-03-14, klockan 22:20:09
Vinnare: Malena Ernman
2. Caroline Af Ugglas
3. EMD
4. Måns Zelmerlöw
5. Alcazar
Sarah Dawn Finer
HEAT
Agnes
Emilia
Sofia
Molly Sandén

Först tänkte jag; sumpa juryn de e ju kassa ändå, men sen var min nästa tanke; sumpa svenska folket, de kan ju inte heller rösta.. Jag kan inte för hela mitt liv förstå att Caroline kunde komma tvåa!! =O Det är en kass låt å hon ser inge vacker ut på scenen.. Är lite rädd för att titta på henne!!

Jag var väl kanske inte så jätteförtjust i vinnaren heller, men den funkar..  Mina favoriter var; Zemlan, EMD å Alcazar.. Tyckte dock lite synd om Molly, hennes låt förtjänade en bättre plats..

Men de e väl som vanligt med melodifestivalen, de blir aldrig som jag vill.. Får väl leva med de..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0