Läsning

Skrivet den 2009-03-24, klockan 19:03:30
Idag kom jag ihåg tvättiden.. =P Så nu har vi rena kläder med oss i morron, hoppas att de hinner torka bara. Jaja, de e ju mer än 12 timmar kvar så de e nog lugnt.. Annars får jag väl ta nåt annat istället, för de går ju alltid att byta outfit..

Jag som hade hoppats på att Sthlm skulle bjuda på vår, men de visst att ta i för mkt. Så de blir ingen vårjacka.. Så nu vet jag inte riktigt vilken jag ska ha för jacka.. Men de löser sej också..

Ska dricka kaffe nu, sen läsa lite mer bland mina anteckningar.. Sen ska jag läsa lite i min nya bok, Ego-girl.. Får se hur den är.. Läste ut PS. Jag älskar dej, igår.. Den var riktigt fin.. Ögonen tårades lite granna.. Men sånt händer..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0