Knäppis

Skrivet den 2009-03-02, klockan 22:43:42
Kom in i vardagsrummet å satte mej på soffkanten brevid Erik å sa: jag måste vara lite knäpp.. Då gav han mej en blick, som om det var uppenbart att jag är knäpp.. Well jag kanske inte alltid är så smart å fantastisk, men ändå.. Han ska inte tycka att jag är knäpp åtminstonne inte berätta de för mej..

Grejen att jag kom fram till att jag var knäpp var för att jag går in i badrummet, stänger dörren å trycker på knappen å märker att det blir mörk utan att riktigt förstå varför.. =P Ibland kan jag ge ifrån mej ett tjut, är en aning mörkrädd.. =P

Men jag får väl ta de, ska nog komma på nåt sätt att ge tillbaka på.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0