En stor dag i mitt liv.

Skrivet den 2009-03-11, klockan 16:05:55
Idag är det lite utav en historisk dag för mej.. Jag fick för ett par timmar sedan veta resultatet på tentan jag skrev för nåra veckor sedan.. Å de visade sej att de inte gick vägen, de gick verkligen inte bra!! Detta betyder att jag för första gången i mitt 20,5-åriga liv har misslyckats på ett prov!!

Det känns lite sorgligt även om jag visste att det skulle bli så.. Iaf på del1 för den körde jag stenhårt på, kunde typ ingeting om de.. Men den andra delen är jag faktiskt lite förvånad över, för jag trodde ändå att det hade gått hyfsat bra, men jag var inte ens i närheten av G..

Så då vet ju jag vad jag gör på mitt påsklov iaf.. Nä, nu ska jag gråta ut lite å äta en banan..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0