Böckerna

Skrivet den 2009-03-30, klockan 17:58:35
Lyckades hitta böckerna efter lite väntan.. Fick låna en vagn, som var väldigt svårstyrd, så jag höll på att köra in i massa saker.. =P Som tur var så var de rätt böcker också, hade blivit kämpigt annars..

Skrev ut lite papper till den här kursen också, de finns ännu mer att skriva ut, men de kan jag inte göra, för då kommer alla mina papper ta slut.. Får bara 400 på ett år..

Dagens lektion tycker jag var intressant, de tråkiga är bara att läraren är så torr.. =P Men de vänjer man se med kanske..

Nu ska vi åka å lämna Björn på flyget sen ska vi storhandla..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0