7 mars 09

Skrivet den 2009-03-07, klockan 10:06:41
Gomorron, gomorron.. Jag vaknade i morse av att min telefon ringde.. Jag trodde att det var larmet, så jag tryckte på "stopp"-knappen.. Men sen såg jag att det stod Eriks mammas namn på displayen.. Fast jag fattade nog inte det riktigt, för jag stirrade ett tag. Å sen la jag örat mot å sa nånting (minns inte vad).

Hon frågade lite saker, men sa sen att hon skulle ringa upp senare så jag fick fundera påre.. Så vi la på å jag la mej ner igen.. Men jag tyckte att det var onödigt å försöka somna om, klockan var ju faktiskt nio..

Kände mej ändå hyfsat pigg då, men nu vart jag trött igen.. =P Ska sätta mej å läsa mina morrontidningar nu..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0