30 mars 09

Skrivet den 2009-03-30, klockan 10:10:27
Resan upp igår gick bra.. Vi stannade i Gävle för att sträcka på benen, gå på toa, Erik köpte en korv å jag tog morrötterna han fick till.. =P Fast de var faktiskt inge goda. Nästa stopp vi gjorde var hos Eriks föräldrar, fikade lite innan vi drog vidare. Då hade vi även B med oss.

Strax efter 00 kom vi innanför dörren. Å jag stupade i sängen nästan på en gång. Var tvungen å ställa klockan för att jag inte skulle sova alldeles för länge.. Men de var ingen risk ändå, för Erik var inte så tyst när han klev upp.. =P

Har precis kommit ut ur duschen, ska klä på mej å sen gå å handla.. Sen måste jag gå till skolan, måste leta reda på böckerna som jag beställde till klassen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0