29 mars 09

Skrivet den 2009-03-29, klockan 14:38:20
Så då vare snart dags att lämna huvudstan för den här gången. =( Känns lite sorgligt, men de ska nog gå bra.. Kommer ju tillbaka om nåra månader.. Samt att jag träffar familjen om en vecka igen! =)

Idag har vi tagit en promenad med Jissa, hon tyckte de va väldigt kul! Sen har vi "firat" våffeldagen, några dagar senare.. =P Gott vare, men nu har jag lite ont i magen.. Men de kan jag stå ut med..

Jaja, nu ska jag ta å packa in mej i bilen så vi kommer hem nångång..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0