20 mars

Skrivet den 2009-03-20, klockan 07:47:44
Jag måste ha världens sämsta minne.. Igår precis innan Charlotta gick härifrån, så pratade vi lite granna.. Å jag kom på att de va två saker som jag skulle göra efter att hon hade gått..

När hon hade klivit utanför dörren gick jag in i köket tog fram en matlåda ur frysen, kollade mej lite i spegeln.. Sen gick jag in i vardagsrummet å hade totalt glömt vad de va jag skulle göra.. Den ena grejen kom jag på, anmäla till omtenta.. Men den andra.. De var omöjligt att komma på den..

Gick å grubblade å grubblade, men jag kom inte på.. Å de va så irriterande.. Sen gick jag å la mej, låg där å fortsatte fundera på vad de va jag skulle göra. Då kom jag på de, den andra saken jag sa till henne att jag skulle göra var att ta fram en matlåda ur frysen.. Vilket jag redan hade gjort.. Då kunde jag vara lugn..

Sen släckte jag lampan men, insåg att jag var för pigg för att sova så jag läste lite.. La ifrån mej boken.. Sen tog de lite tid innan jag lyckades å somna.. Sov väl typ bra hela natten, vaknade bara en gång..

Ska klä på mej å kila iväg till skolan.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0