19 mars 09

Skrivet den 2009-03-19, klockan 07:47:49
Jag var lite orolig att det skulle ta lång tid å somna igår, då jag hade druckit kaffe lite för sent.. Men det gick bra ändå, tog kanske nån halvtimma.. Minns inte riktigt om jag hörde 23-nyheterna..

Sen vare så  himla konstigt.. Jag tyckte att jag hörde 7-nyheterna å lite senare även 8-nyheterna.. Då fick jag lite smått panik eftersom jag skulle upp 7!! Tittade på klockan å såg att den bara var halv 3 eller halv 4..

Sen vaknade när Erik kom hem också, kanske runt halv 6.. Då vare lite svårt å somna om för jag var nog ganska så pigg.. Men jag lyckades nog tillslut.. Å gick sen upp när klockan väl ringde..

Ska börja nio idag, å sen ska jag ner på stan vid 14-tiden.. Å sen hem å tvätta kl 17.. Sen ska jag få lite pluggbesök på kvällen.. Vi ska fortsätta å reda ut våra problem..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0