13 mars 09

Skrivet den 2009-03-13, klockan 08:50:07
Då vare ytterligare en fredag den 13de det här året.. =S Men jag hoppas på att det inte blir så mkt otur.. Ska försöka å inte tänka på de, för de är så olyckan är framme.. =P

Sov jättebra inatt, vaknade inte förän Erik väckte mej typ kvart i åtta.. Superskönt, för annars brukar jag ju vakna ett par gånger varje natt.. Det jobbiga var att det tog lång tid att somna, fick sån hostattack å jag orkade inte gå upp å dricka vatten, så den återkom ett par gånger..

Har bara föreläsning idag, men sen tror jag att vi ska sitta med labrapporten efter de.. Kan inte vara kvar så länge, för jag måste kila å handla å sen fixa middag.. Ska få middagsgäster idag =) Vi ska ha en pluggkväll, jag vet att det är fredag, men ändå.. Lika bra å ta tag i de.. Får som bättre samvete då, än å titta på Let's Dance.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0