10 mars 09

Skrivet den 2009-03-10, klockan 06:21:23
Hade väldigt svårt att somna igår.. Låg å vred å vände på mej.. Efter en timma bestämde jag mej för att ta av några delar från pyjamassetet samt gå upp å dricka vatten för å lindra hostan.. Tillbaka till sängen, låg fortfarande å vred på mej för de var sjukt varmt!! Efter ytterligare 30 minuter tog jag ur täcket ur lakanet.. Då tror jag att jag somnade ganska så fort..

Sen vaknade jag vid tre-tiden å frös!! Tog på mej pyjamasdelarna å la täcket på lakanet, varmt å skönt å somnade på en gång..

Å när klockan ringde idag ville jag verkligen inte gå upp, så jag snoozade lite, men sen var jag tvungen å gå up.. Ska nu äta frulle, men jag är inte alls sugen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0