Jag önskar att jag hade:

Skrivet den 2009-06-23, klockan 12:14:04

Kom ju på att min födelsedag närmar sej.. =) Ska ta å bjuda hit lite folk då hade jag tänkt. Tror ungefär 15 stycken, så de kommer å bli trångt. Men jag har beställt fint väder så vi kan sitta ute. Frågan är bara vad vi ska äta? Jobbigt å laga mat till så många!! Men det ska nog lösa sej.

De jobbiga med att fylla år är när folk frågar: Vad önskar du dej? Usch, gillar inte å svara på den frågan. För jag vill bara ha tråkiga saker å de känns som om jag tigger. Så nu har jag kommit på en bra sak. Jag ska skriva i bloggen vad jag önskar att jag hade, så får folk läsa här istället. Kanske en knäpp idé men mycket lättare så. =P

Så,
JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE:
(Min familj)
¤ Surfarshorts - med rosa å svart mönster
¤ Finshorts - svarta
¤ Kjol - somrig
¤ Grey's Anatomy-boxarna
¤ Resväska - STOR! Så att jag kan få plats med allt i EN väska!
¤ Handväska - vill se lite flashig på stan. Stor å rymlig.
¤ Parfym - fruktig
¤ DVD/TV-spel - så att jag kan se film!
¤ Högtalare - vill kunna höja utan att musiken tystnar eller sprakar
¤ Överkast - ett svart glansigt
¤ Vetrinskåp - jag skämms över att ha mina finglas å den fina skålen är intryckta längst in i köksskåpen
¤ Bokhylla - böcker ska inte så på TV-bänken. Vill iofs ha en annan TV-bänk med kombinerad bokhylla
¤ Skrivare - saknar friheten att kunna skriva ut en karta
¤ Pennskrin - stort, så jag får plats med lite bra å ha saker
¤ Twilight-böckerna - på svenska, lite sämre kanske men ack så mkt lättare
¤ Twilight-filmen
¤ Lock/plattång - en kombinerad. Babyliss, kanske?
¤ Dator - =P

(Familjen G)
¤ Läskudde - en rund från IKEA
¤ Sommartäcke - jag dör i mitt täcke, men fryser ihjäl i bara lakanet
¤ Dunkuddar - 2 st, de jag har är utslitna för länge sen
¤ Tavlor - måste pryda mina kala väggar
¤ Stekpanna - Carinas! Eller jag hon kan få behålla sin, jag vill bara ha en likadan
¤ Mixer - sen är köket komplett
¤ Dörrhängare - hängare som hängs på dörren finns på IKEA

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Sandie
Den 2009-06-23, klockan 14:34:32

nar fyller du ar? :)

Skrivet av: Anonym
Den 2009-06-23, klockan 20:45:51

Snart.. ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0