Fredag

Skrivet den 2009-06-26, klockan 19:59:34
Det var hemskt varmt ute!! Kände hur jag stektes.. Hade jag varit en chokladbit hade jag inte levt längre!! Men det var skönt, fast det hade varit skönare om det inte varit så varmt!!

När jag kom in började jag med maten å sen dammsög jag.. Sen va jag tvungen å gå å duscha av mej, va så sjukt varmt.. Så jag satte på kallvattnet i duschen å höll munstycken ovanför mej, gu' så skönt de va.. Snyggade till mina orm-ben lite.. Å sen klippte jag naglarna, de har nog inte hänt i hela mitt liv!! Men de va så jobbigt å fila dom.. De blev ganska korta men de e skönt.. Lackade dom också, syns dock inte då färgen är lite svag..

Ska ta å sätta mej i soffan hade jag tänkt.. Stänga av min dator för de går så segt.. Måste packa också, usch, vill inte, orkar inte, vill va hemma..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0