Twilight

Skrivet den 2009-06-16, klockan 00:30:44
Så då har jag varit hemma hos Emelie, gu' så fint hon bodde!! Blev avundsjuk på de stora ytorna å framförallt klädkammaren!! Eller de va ju två stycken tom, de gjorde mej ännu mer avis.. De ska jag ha när om jag ska flytta, mitt krav; klädkammare å balkong!

Vi tittade på film, Twilight å fikade. De va mums!! De va kul å se dom igen!

När jag kom hem så va frysen lite öppen!! Å en del saker hade tinat, men de va bara bröd så de e nog ingen fara. Å de va inte mitt fel för jag var inte sist in i frysen. Så då finns de bara en kvar. Säger inte vem, men denne börjar på E å slutar på RIK!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Emelie
Den 2009-06-17, klockan 19:02:50

Hej hej agge! visst kan man inte låta bli att älska twilight?! själv har man sett den minst sju gånger ahhaha! skällde du ut karln din då för frysen? :P haha kolla in min blogg om du känner för de!

Skrivet av: Angelica
Den 2009-06-17, klockan 19:55:14

Nop, den va riktigt bra. Va lite tveksam i början då de va en vampyr-film.. =P

Haha, de hjälper inte att skälla på han, de går bara inte in.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0