Tröga

Skrivet den 2009-06-29, klockan 14:30:53
Usch va tröga dom är!! Jag har sagt till tre gånger att jag inte fattar å de fortsätter å hänvisar mej till samma sida.. Lite bör dom ju kunna tänka å inse att jag är trög å de måste ge mej något lättare.. Men nej, så sjyssta tänkte dom inte vara..

Tror iaf att jag har fått till uppg2, 3, 4.. Tror dock att 3an kanske kommer tillbaka, vilket jag inte hoppas för jag hittar inte dokumentet på datorn!! Men de får väl lösa sej.. Får svar på den idag eller i morron.. Hoppas idag så jag kan jobba med den i morron.. Ska börja med 5an i morron, nu orkar jag inge mer, är så fruktansvärt less..

Till solen kanske? Jaaaa

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0