Tillbaka till då

Skrivet den 2009-06-27, klockan 00:11:48
Jises va klockan rusar iväg.. Jag som skulle gå å sova tio.. Blev inte riktigt så.. Men jag tog fram mina fotoalbum å dagböcker så jag har varit upptagen. De va lite jobbigt att läsa de där. För de va inte enkelt att va ute å segla med ens klass, de låter kanske lite lyx, men de slet mycket också!! Mer än vad man faktiskt tror.. Det var tur att jag hade några superkompisar som jag kunde luta mej mot.. <3

Men de var härligt å läsa om seglingen för jag hade glömt så mycket. Men nu blev jag påmind!! =)

Nää, nu måste jag sova.. Ska upp 5-5.30 i morron!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0