Räkning

Skrivet den 2009-06-22, klockan 11:37:43
Fick hem Telia-räkningen idag. Så jag öppnade den å fick en smärre chock!! Jag kan omöjligt ha en sån hög räkning. Så jag tittade lite noggrannare vem den va adresserad till, å de va ju inte till mej. Som tur var. Men jag tyckte att det stod Angelica på den när jag plockade upp den.. =P Dålig syn eller vad?

Hade jag tänkt till lite så hade jag vetat att min inte kommer förns i slutet av veckan eller början av nästa.. Men de e inte alltid de kopplar så..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0