P.S. I love you

Skrivet den 2009-06-12, klockan 15:48:00
Tittade på film igår. Först såg jag "Se upp för dårarna" å sen "P.S. I love you.

Se upp för dårarna var en bra film. Jag hade ett leende på läpparna filmen igenom, förutom när dom grät förstås. Men den var riktigt härlig å jag skulle absolut kunna se den flera gånger, kanske inte idag för det är för färskt ännu.

P.S. I love you blev jag faktiskt lite besviken på. Läste ju boken för inte så länge sen å den var mycket, mycket bättre!! I filmen var mycket omgjort å förkortat. Okej att man tar bort lite grann, men det var helt annorlunda. Så jag fastnade riktigt aldrig för filmen. Filmen kommer jag nog inte titta på igen, men boken kommer jag nog att läsa om.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0