Onödiga detaljer..

Skrivet den 2009-06-29, klockan 21:45:17
Usch, jag orkar verkligen inte med den här kursen!!!

Fick tillbaka uppg2..
¤ Jag hade bilderna i .jpg å inte i .gif eller .jpeg, som de tydligen rekomenderade.. Men de står faktiskt att bilderna ska sparas i lämpligt format, exempel .gif eller .jpeg. Det stod inte att man var tvungen att ha de så.. Men de har jag ändrat.
¤ Flash-filen funkar, men den är tydligen inte rätt ändå. Har inte med alla koder tycker han. Jag tycker att de finns fyra olika alternativ på sidan, men tydligen inte. Ska sätta mej med ett engelska-lexikon i morron.

Inte nog med att "dator-språket" är svårt, så skare dessutom va på engelska.. Det är därför jag väljer bort allt på engelska, jag är inte duktig nog att klara av de..

Aldrig mer en datorkurs å aldrig mer en kurs på engelska (om den inte är oblig. på byggprog.)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0