Oklara besked

Skrivet den 2009-06-18, klockan 10:53:54
Jag blir tokförvirrad. Igår när jag kollade så va deadline den 17 för uppg.4, idag när jag kollar är det den 23. Sen kollar jag på forumet å då säger en lärare att de ska kolla upp de där.. Kan de inte bestämma sej?? Den 23 vore bra, för jag förstår inte mkt av det jag gör å just nu orkar jag inte heller.

För nästa uppgift ska in den 29.. De är ett väldigt glapp däremellan tycker jag..

Jaja, ska ta en paus nu å göra mitt armband, kom på en ny idé igår när jag skulle sova..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0