Frustration! =@

Skrivet den 2009-06-22, klockan 15:51:05
Jag är så sjukt frustrerad!! Skickade ett inlägg i forumet klockan 10 idag å jag har inte fått nåt svar än. Jag tycker att lärarna är lite slappa. De borde ju ändå ha koll på att frågor svaras av andra elever eller svara på dom själva!!

Så hur mkt pluggande tror ni jag har fått gjort idag? Svar: Inte mycket!

Har verkligen försökt att komma på en lösning, men det går inte. Så tillslut gav jag upp. De va ju inge kul när det inte gick som jag ville. Lite ändringar blev det ju, men långt ifrån alla. Å så fattar jag inte allt. Kan de inte inse att jag är trög å ge mej lite extra hjälp?

Ska ta å skicka mail till lärarna, typ be å böna på mina knän om hjälp. De ska ju va klart i morron, å de e tveksamt om jag blir de. Ska jag då lämna in det halvfärdigt? Well, då får jag iaf feedback på de å de säger vad jag ska göra.. Kanske en idé..

Annars idag då; läst ut Marley och jag. Älskar den boken, måste se filmen!! Ätit skorpor, gu så gott de va, det hade jag glömt bort.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0