Bla bla bla

Skrivet den 2009-06-16, klockan 13:07:21
Usch, jag är trött! Har fortfarande inte klätt på mej än, driver omkring i min kära morgonrock, älskar den! Frågan är när jag hade tänkt att klä på mej? Behövs ju egentligen inte, ska inte utanför dörren idag. Eller jo, kanske. Vill ner på stan, men jag ska vänta tills min chaufför har vaknat till liv. Skönast så, men latast också. Men de får jag va för de regnar å jag gillar inte å bli blöt.

Till lite annat, är snart klar med uppgift nummer 2. Har nåra bekymmer bara, men de e ingen som vill svara på mina frågor. =( Får vänta lite till. De dumma e att jag inte kan börja med uppgift nummer 3 förns 2an är klar. Eller jo de kan jag, kan ju alltid läsa i boken, men de vill jag inte.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0