Äggplockare

Skrivet den 2009-06-09, klockan 21:43:52
De har faktiskt gått väldigt bra idag. Ha läst lite i boken, var tungt, men det var kul för jag kunde ju testa lite på bloggen. Vilket jag har gjort, kanske inte supersnyggt, men de är det första jag nånsin gjort.. Så de är godkänt. I morron ska jag försöka å publicera det på webben, de ska bli spännande..

Va inne hos hönsen idag själv å skulle plocka ägg, men de va läskiga så jag vågade inte. Tog bara de som låg på sidan om. Resten fick MF fixa. Han ska ge mej ett par handskar så jag vågar ta i dom. Har lite fågel-skräck..!! Så jag är den sämsta tänkbara hönsvakten.. =P

Efter middagen tog vi en sväng till MF's syster, fick kaffe å bulle. Å nu sitter jag här i fotöljen i skräddarställning så benen har snart somnat helt..!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0