Agda å jag.

Skrivet den 2009-06-11, klockan 20:15:45
Blev lite stolt över mej själv en gång till idag. Jag var ute till hönsen för att kolla ägg å då såg jag att tre stycken var inne, de brukar bara vara två, så jag blev lite rädd.

Men jag gick in till dom å lyfte upp dom. Den här gången va jag inte så harig, men gu' så arg två av dem såg ut!! Tur att jag har handskar.. Sen puttade jag lite på dom så de sprang ut å åt lite. Å plockade upp äggen å gick inte.

Nu kan jag ju de här, behöver inte va rädd längre, för nu har jag visat vem som bestämmer!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0