9 juni 09

Skrivet den 2009-06-09, klockan 10:28:55
Äntligen så har jag lyckats komma in på Moodle. Studievägledaren fixade ett lösenord å så till mej, å sen vare bara å köra. Kunde de inte ha engagerat sej lite mer igår så jag inte hade kommit efter. Ska läsa två kapitel i boken, de första är på 50 sidor å jag har kommit 8 å e redan less. Men de e tungt på engelska. De andra kapitlet har jag inte kollat in än. Men de e säkert inte kortare.

Sen måste jag göra två uppgifter till torsdag, den ena var lätt tror jag. Men den andra har jag inte klurat ut riktigt vad jag ska göra, men de löser sej säkert.

Måste fortsätta å läsa.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0