5 juni 09

Skrivet den 2009-06-05, klockan 07:57:30
Sista dagen innan sommarlov, men de kommer å bli en tuff dag.. Fick plötsligt ont i magen, nervositet kanske?! Usch, de va ju inte bra.. Menmen, går väl över snart hoppas jag.

Har sovit kanonbra inatt!! Somnade nog väldigt fort igår, vilket var skönt.. Vaknade dock två gånger i natt.. Men de va inte så att jag låg vaken länge.. Å sen när klockan ringde flög jag upp ur sängen som en pigg liten lärka.. ;) In i duschen å dr vare kallt.. =(

Jag tror att jag gick upp lite för tidigt idag det är ju en timma kvar till jag börjar. Men jag glömde bort att det var 9 jag skulle vara på plats å inte kvart över åtta. De gör lite skillnad. Men nu hinner jag iaf vakna, men bli nervös, de e ju inte bra..

Ska gå å göra mej iordning så de inte blir så stressigt..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0