30 juni 09

Skrivet den 2009-06-30, klockan 09:30:30
Vaknade innan väckarn idag så jag gick upp å duschade, kände att det behövdes.. =P De e så himla varmt inne i vårt sovrum, förstår inte varför!! Därför duschade jag i kallvatten, sjukt skönt!! Vart lite svalkande å så vart jag inte så varm efteråt..

Drömde att jag träffade massa folk som jag inte har sett på flera år.. Typ de lilla gäng som vi va på somrarna.. Alla var där, men vi pratade inte med varandra. Haha, undra om drömmen beror på att Macke pratade om systrarna igår..

Ska ta å titta på Blue Water High nu, har missat 6 avsnitt!! Visste inte att det gick i år igen.. Men nu ska jag vara bänkad varje tisdag och torsdag..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0