17 juni 09

Skrivet den 2009-06-17, klockan 11:37:25
Lustigt, förut kunde jag inte logga in, för jag behövde lösenord för att få tillgång till blogg.se.. Men nu gick de hur bra som helst.. Så jag trodde att jag hade flippat till de lite, men tydligen inte.

Håller fortfarande på med min hemsida, är lite klurigt. Har en grej kvar men jag lyckas inte få till den å jag får ingen hjälp!! Eller jo, de får jag iofs, men det tar så lång tid mellan gångerna..

Sen har jag ju den andra uppgiften kvar, men det var nåt om stilmallar å de höll jag ju på med igår när jag fixade bloggen. Å vad tycks? Jag vet inte om jag är riktigt nöjd än, ska kanske fila lite på den.

Ska klura lite mer på mina uppgifter, ska tvätta klockan 12 så då kommer de inte bli så mkt plugg. Eller jo, men det blir många å långa pauser. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0