15 juni 09

Skrivet den 2009-06-15, klockan 09:25:12
Har vaknat i natt flera gånger av att de har varit kallt å sen varmt å sen kallt å sen varmt.. Jag skulle vilja ha ett svalt sommartäcke, då kanske de hade varit bättre. Jag förstår inte hur Erik kan sova i duntäcke! De e för varmt.

Vaknade innan klockan ringde i morse, men jag gick inte upp, orkade inte. Har ingen direkt lust att plugga, för nu förstod jag inte riktigt vad det var jag skulle göra.. Men de får jag väl ta å lista ut, har till på onsdag på mej, sen ska de va inlämnat.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0