1 juni 09

Skrivet den 2009-06-01, klockan 08:01:20
Många timmars sömn i natt, men fortfarande är jag trött.. Jaja, de ska nog gå bra ändå, piggnar snart till.. Tog en dusch, burr så kallt det var! Men jag var illa tvungen, håret var inte vackert! =P

Jag kommer nog inte iväg i vanlig td idag, för de går segt. Har inte ätit upp frullen än.. Å jag ligger bara i soffan å degar.. Men jag vill inte!! Har ett par saker å fixa innan jag drar:
* leta kläder
* klä på mej kläderna
* fräscha upp ansiktet
* borsta håret
* borsta tänder
* göra en matlåda
* packa skolsaker

Kanske dags att börja.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0