Spinning

Skrivet den 2009-07-13, klockan 23:36:58
Spinningen va faktiskt kul, men jobbigt.. Men det är så det ska vara.. Ska försöka att få in ett pass på onsdag, måste ju hålla igång nu när jag har börjat. Måste utnyttja kortet. Nu måste jag träna i minst ett år, men det ska väl gå..

Smärtan i axeln/armen gick inte direkt över, har fortfarande sjukt ont. Men nu kan jag iaf röra den lite mer.. Undra hur det kommer å va i morron, bättre hoppas jag, för det gör ont å jag känner mej halvt handikappad.

Ska ta å sova snart kanske.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0