Sooooooooolen!!

Skrivet den 2009-07-03, klockan 14:33:37
Satte mej å pluggade i morse en stund, såg att det blev sol så jag slutade. När jag skulle ta mitt pick å pack så försvann solen. Så jag började städa. När jag hade börjat med det så kom solen fram så jag städa klart de sista i vardagsrummet å sen började jag fixa lunch.. För lunch i solen lät lockande.. Å nu försvann solen igen..

Jag hoppas att den pallar sej tillbaka när mina ägg är klara annars blir jag lessen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0