Schtan

Skrivet den 2009-07-27, klockan 20:07:26
Vad äre för fel på Umeborna? Förstår inte att det är så svårt att blinka!! Blir tokig när man måste stanna för man inte vet vart de ska ta vägen, å sen visar det sej att de ska svänga.. Det är ju enkelt att blinka å alla bilar är utrustade med blinkers också..

Efter att jag hade lämnat Macke på flyget så kom jag hem en snabbis å sen kom Jenny å hämtade upp mej å vi for ner på stan med hennes lillasyster..

Jag köpte en klänning för persentkortet jag fick av Macke när jag fyllde år.. Har lite kvar på de, för jag hittade inget mer för tillfället.. Köpte även en skål å flytljus.. Skålen fyllde jag med stenar å sen vatten, vattnet blev grumligt.. =P Så de blev inte som jag tänkte mej, måste komma på nåt annat..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0