Packning

Skrivet den 2009-07-29, klockan 21:21:52

Har inte gjort många knop idag. Tog de bara lugnt efter att jag hade varit på stan.. De va så skönt att bara slappa.. Solen sken så egentligen hade jag velat varit ute, men jag orkade inte.. Gillar inte å sola här på gården, känner mej så oskyddad. Får vänta med de tills jag är i Stockholm, vilket är ganska snart =)


De var här å fixade rutan idag, så nu är den hel å ser putsad ut. ;) Så skönt, de är iofs lite fingeravtryck men de lägger man inte märket till..


Började å packa idag, tack vare min nya stora väska så kommer jag att få plats med allt utan att kämpa.. =) Eller jag är inte helt färdigpackad, så jag vet ju inte än.. Men jag hoppas iaf..

Var på spinning idag å Erik på gymmet.. Ska dit i morron också, måste passa på nu innan jag sticker i tre veckor.

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0