OC-marathon

Skrivet den 2009-07-07, klockan 00:03:38
Jag och Macke har OC-marathon här hemma.. Är på 7e avsnittet nu å än är vi inte klara.. =P Får se hur länge vi orkar, för jag är trött, men jag gissar att bror inte ger upp än iaf så jag får stå ut lite till.. Hehe..

Nå mycket mer har inte hänt här hemma.. Eller, jag å Macke va på Strömpilen å handlade lite å sen var det dags att fixa mat å kaffe. Killarna åt ostkaka till kaffet, va tvungen å köpa något till Erik så att han skulle "förlåta" oss efter bil-incidenten igår.. =P Haha, jag har fortfarande kul åt de..

Jaja, ska fortsätta mitt OC-tittande..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0