Klaaaaar

Skrivet den 2009-07-08, klockan 21:26:28
Nu är jag äntligen klar med skolan!! Jippi!! Jag har klarat av det, det trodde jag aldrig att jag skulle göra.. =P Men de går bara man vill så.. Gjorde även en utvärdering, som jag trodde var anonym, men tydligen inte.. För läraren pikade mej med mina kommentarer när han godkände mej!! =O Lite chockad jag blev..

Vi var ner på stan en sväng, inte för att vi köpte något, men killarna sa innan att de skulle, men de ändrade sej.. Men vi fick oss en liten tur iaf..

Jag och Macke har fortfarande OC-marathon.. Ett par till sen ska vi ta en paus från dom..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0