Inför måndag

Skrivet den 2009-07-17, klockan 19:19:30
Handlingen gick väldigt bra.. Nu har jag allt utom lite färska saker till på måndag, men det får jag ta på måndag.. Så att det är fräscht.. Det blir mkt att göra på måndag.. Men nu har jag iaf lite längre tid på mej, för de kommer inte lika tidigt som det var planerat. Puh!

Somnade på soffan idag, var så fruktansvärt trött.. Jag vaknade av att Erik puttade till mej å fråga vad jag höll på med.. Jag skrattade i sömnen, så jag måste ha drömt nåt kul.. =P

Sen for jag å träna, va sjukt jobbigt, men sjukt härlig! =) Nu blire nog inte träning på ett tag.. Men det går att lösa på annat sätt, får följa Mackes träningsschema..

Erik har farit iväg med en kompis så jag är ensam hemma, jag som är grymt kaffesugen!! Eller ja, känner att huvudvärken är på väg rättare sagt.. =P Måste vänta tills han kommer hem, inge kul å dricka sjäv..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0