9 juli 09

Skrivet den 2009-07-09, klockan 10:55:37
Hmm, vad ska jag hitta på nudå när skolan är slut? De e ju 6,5 vecka kvar innan skolan börjar igen. Eller ja, 7.5 börjar jag egentligen. Men eftersom jag ska vara med på insparken så börjar jag veckan innan..

Idag ska jag iaf tvätta, jippi!! Eller? Usch, de e så tråkigt.. Var mycket lättare när ja gbodde själv då behövde jag inte tvätta lika ofta.. De behöver ju iofs inte nu heller om jag inte vill, men det blir så mkt tvätt annars..!!

Köpte en almenacka igår, så den ska jag ta å fylla i idag kanske, om jag nu hinner..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0